Categories
Marketing

A Google Ads típusai

Az egyik leghatékonyabb marketingeszköz a Google Ads, hiszen az internet népe leginkább a Google felületein és partneroldalain mozog, így jó eséllyel itt tudunk hatékonyan hirdetni.

Bármelyik kampányt alkalmazzuk, azt igényes beállítás és folyamatos optimalizálás kíséri, annak érdekében, hogy minél nagyobb eredményt tudjunk elérni. Minden partnerünk esetében egyénileg megvizsgáljuk, hogy cége kínálata, jellemzői alapján melyik Google Ads hirdetéstípust alkalmazzuk.

Ebből többféle ismert. A kulcsszavas keresési kampányok jellemzően gyors és költséghatékony megoldást jelentenek, ez azt jelenti, hogy a Google találati listáján előre meghatározott ajánlattétel alapján, minél előrébb jelenjen meg egy szöveges hirdetés releváns kulcsszóra. Ezen túlmenően a vizuálisabb fajta hirdetések is rendelkezésre állnak, ilyen pédául a Shopping kampányok.

Ez lehetőséget ad, hogy a terméket képpel, szöveggel, árral együtt feltüntessük a találati oldal tetején, így egy látványosabb hirdetési forma. Ide sorolhatók a Display és banner hirdetések, csak azokat a Google Ads nem a találati oldalon, hanem a nagyobb látogatottsággal rendelkező oldalakon jelenít meg külön ablakban. Visszatérő látogatók, ügyfelek megtartására irányul a remarketing kampány, olyanoknak, akik már legalább egyszer látogatták oldalunkat.

A Google Ads-hez tartozik a YouTube-on való hirdetés lehetősége is, ami a videó előtt megjelenő mozgóképes formátum, ez szintén kedvező, hiszen csak akkor fizet érte a hirdető, ha hosszabb ideig megtekintik a szpotot. De a Google Ads-en belül állítjuk be ügyfeleinknek a különböző mobilalkalmazásokon belüli hirdetéseket is, amennyiben az adott cég rendelkezik ilyen alkalmazással.